Recenzie (365)
Útok na Biely dom (2013)
Veľmi príjemná oddychovka...
Let's Dance (2006)
A čo že sme to už videli? Všetko tu už raz bolo. Tento film je skvelý či už hereckými výkonmi, hudbou alebo tancom... jeden z naj hudobno-tanečných filmov súčasnosti...
Muži, ktorí nenávidia ženy (2011)
Výborné... Nerád by som porovnával so švedskou verziou, ktorá sa mi tiež páčila... oba filmy sú si veľmi podobné a majú čo ponúknuť...
Alica v krajine zázrakov (2010)
Vizuálne príjemné, herecky fajn... avšak chýbala mi tam duša
Temné tiene (2012)
Bohužiaľ vďaka slabšiemu deju nenaplnený potenciál inak zaujímavého filmu...
Upírske denníky (2009) (seriál)
Séria má svoju dynamiku a je až zarážajúce s akými dobrými nápadmi scenáristi prišli. Samozrejme nájdu sa chyby a nelogickosti ale aj tak mi tento seriál priniesol super skvelých chvíľ...
Kráľovská aféra (2012)
Veľmi dobre zohrané a zrežírované. Najviac však zaujala výborná výprava a nemenej zaujímavý príbeh.
Svetová invázia (2011)
1* dávam za kvalitné efekty. Avšak celkovo ma film nezaujal, herci nepresvedčili, réžia nudila.
Svetová vojna Z (2013)
Veľmi dobré od začiatku až po koniec :) Malo to tú správnu dávku napätia aj hereckých výkonov... občas nejaký ten humor...
To bude boj! (2012)
Oddychová ale miestami veľmi originálna a vtipná komédia :)