Recenzie (365)
8 MM (1999)
Úžasný a drsný film ktorý Vás zavedie až tam kde by ste sa nikdy v živote neodvážili vkročiť...
Mesto anjelov (1998)
Romantika ako má byť. Meg Ryan je tak krásna že aj anjel obetuje svoju nesmrteľnosť aby s nou mohol byť. Prekvapivý a smutný záver nenechá ani jedno oko suché. Proste krása.
Zanechať Las Vegas (1995)
Asi jeden z mojich najobľúbenejších filmov vôbec. Je to tak depresívne podmanivé tak skutočne neskutočné. Film plný protikladov a otázok.
60 sekúnd (2000)
Pre mňa jeden z najlepších filmov o rýchlych autách aký poznám. Skvelé herecké obsadenie, úžasná hudba len dotvárajú fantastický filmový zážitok.
Hra na skrývačku (2005)
Robert De Niro ako starostlivý otec a zároveň psychopatický zabiják. Wow. Skvelý film. Ale stále mi vŕta v hlave prečo si ten policajt vypýtal pohár vody.