Recenzie (459)
Čtyři v tom (2013) (seriál)
O ženách pro ženy...čtyři naprosto odlišné přístupy k těhotenství, porodu a rodině...holky by si dohromady asi na kafe nezašly. Občas jsem v úžasu nad názory - matek, otců, prarodičů apod., občas mám chuť maminky proplesknout, ale nakonec si říkám - jejich život, jejich děti...
Vrah z povolania - Utrpenie sudcu Karla Vaša (2013)
Fanatický,sadistický, kariéristický, zbabělý psychopat....dělalo mi opravdu problém ten dokument dokoukat. Doufám, že hoří v pekle...
Sokolovo (1974)
Tak to byl porod dokoukat...propagandistické kecy, příšerné dialogy. Jestli tento film popisuje osudy československých vojáků na východní frontě, tak je mi jich líto:( zasloužili by si lepší zpracování
Jasná hvězda (2009)
Nejromantičtější film co jsem kdy viděla....nejkrásnější láska je ta nenaplněná...
Patriot (2000)
Chudák Jason Isaacs vyfasoval černého petra..ne vážně, kdyby tento film neměl tak černobílé charaktery, ubral trošku na patosu, mohl to být slušný historický film. Jedno se amíkům musí nechat, umí točit propagandu. Bohužel tento film ždímá emoce až za hranici uvěřitelnosti a jakkoliv mohou být Američané na své předky hrdí, přeci jen by si zasloužili trošku realističtější poctu. Nemůžu dát více jak 3* ikdyž bych moc chtěla...
Byron (2003) (TV film)
Realistický pohled na život slavného rozervaného básníka, velmi dobře napsané a ještě lépe zahrané. Jonny Lee Miller ve své nejlepší roli.
Expendables: Nezničiteľní 2 (2012)
Bohužel zklamání...ani přítomnost všech "ES" nepřinesla zábavu, místo toho pár i trapných momentů...špatný scénář holt nemůže fungovat :(
Homeland - Zradca (2011) (seriál)
První série si mě získávala postupně, ale po posledním dílu se docela hodně těším na sérii druhou. Po druhém díle druhé série musím přiznat že jsem pěkně zaháčknutá a nemůžu se dočkat dalších dílů...opravdu překvapivý vývoj, po prvních dílech první série jsem tomu nedávala moc šancí...no a po posledních dílech druhé série, kde buďto vyměnili scénáristu, nebo mu hráblo nemůžu a musím s hodnocením dolů...4*
Ucho (1970)
Není divu, že tento film skončil v trezoru. Úplně přesně totiž ukazuje technoligii moci v Československu a navíc je výborným vztahovým dramatem....
Hodinka (2011) (seriál)
Mám za sebou ale teprve první díl, tak se to může časem změnit...Po první sérii musím uznat, že je to skvělá konerzačka z novinářského prostředí, lavírující na pomezí noir a krimi. Výborný scénář, skvěle propracované postavy...kéž by u nás uměl někdo napsat takovýto seriál. S nadšením se vrháme na novou sérii....2.Série: čekají mě dva poslední díly a toto je první seriál u kterého je druhá série lepší než první. Kdybych mohla dám tomu 10* z 10...