Obľúbené seriály (6)
Pán času (2005)
Primárně hodnotím sérii 1-10 a za 5* Všichni Doktoři mají něco do sebe, nelze o někom říci, že by byl výrazně lepší než ostatní. Nejoblíbenější díly: Vánoční koleda a Seslán z nebes. Ano, český dabing je super. A originál taky za to stojí.