Recenzie (467)
Stepfordské paničky (2004)
Coby mužského šovinistu mě tenhle film dokáže pobavit a potěšit:) A Nicol to opravdu sluší.
Král Šumavy (1959)
Švorcová v bažině (ideologického marastu).
Honza málem králem (1977)
Šarmantní Korn a krásná Konvalinková v pohádce, která mě znovu a znovu dovede rozesmát i dojmout. Jedna z mých nejoblíbenějších.
Trója (2004)
Tento film si vysloužil moje hluboké opovržení.
Prekliata Argentína (2003)
Pro mě velmi působivé a plně zasahující zobrazení lidské bolesti a bezmocnosti ve střetu s režimem, který nechává "mizet" lidi jen kvůli jinému politickému názoru.
Barbar Conan (1982)
Chcete snad žít navždy? Vypadá to, že jo, protože i po letech tenhle film hltám. Klasika žánru!
Charlieho anjeli 2: Na plný plyn (2003)
Jakkoli mám rád tu holku jednu blonďatou, jmenuje se myslim Cameron, tak tohle je fakt děsný. Full Throttle si proto nepřekládám jako na plný plyn, nýbrž jako Úplný debil. Tak jsem si připadal, když jsem to sledoval. jedna upocená hvězdička fakt jen za těla.