Recenzie (1 118)
Hľadám Amy (1997)
Sice se nedočkáme takového množství fórků, jako jsme u Smithse zvyklí, ale dostává se nám velmi silného a ve své ujetosti uvěřitelnému příběhu.
Max Payne (2008)
Jsem znechucen způsobem jakým se zde pohrdá s tímto filmem. Lidem, co dali jednu hvězdičku bych doporučil věnovat jednu noc sledování filmu Robot Monster, ale to už sem se odchýlil. Moorovo vizuální pojetí je stylové, temné město s pomalu padajícími sněhovými vločkami, noir atmosféra, občas se objevý silný kontrast červené, či oranžové, opravdu radost pozorovat na velké obrazovce takovou kompozici, a to nemluvím o perfektním ozvučení. Naprosto nesouhlasím s tím, že je se jedná o špatnou či nevěrnou herní adaptaci, přece byste nechtěli, aby se od začátku do konce jen střílelo v bullet timu? Já hru hrál a film je přesně takový, jaký bych vzhledem ke hře očekával, akce tu je, ale nejen... Příběh má své mouchy, střední část je zbytečně pomalá a obsahuje několik hluchých míst, ale to se dá odpustit, jelikož charismatický Mark Wahlberg se dostal Maxovi pod kůži a ačkoliv jsem mu moc nevěřil, role mu sedla a on táhne snímek kupředu. Závěrečná řežba je kurevsky stylová................. to bylo moje 1000-té hodnocení, už sem velkej kluk:) podívejte se na tento film a nenechte se předem odradit!
Prepotrebné zbytočnosti (1993)
Vcelku průměrná adaptace, děj je povětšinou předvídatelný a napětí přichází až ke konci, není to zas taková tragédie, takový Leland Gaunt nebo Buster jsou výborní.
Pineapple Express (2008)
Řádně vyhulená jízda, Seth Rogen pravděpodobně psal scénář zahalený dýmem a stvořil film, který se řítí dopředu, neohlíží se zpět a místy trhá bránice. 1) Fantastické dialogy - Nedokážu posoudit, jak moc jsem zkouřený a jak moc jsem na prahu smrti. Mám haluze, protože jsem zhulený, nebo protože jsem skoro bez krve? - Střelili tě tak sedmkrát. Musíš se najíst, vážně. Začínáš se ztrácet. 2) Postavičky - Nejen ústřední duo (Rogen je fantastický, ale snad ještě víc mě dostával James Franco v roli natvrdlého dealera) k nim se přidá nesmrtelný Red, šesktrát postřelený vyleze ze stodoly, která před tím vybouchla:), i dvojice zabijáků (přecitlivělý urostlý černoch a běloh ve svetříku co zastřelí dva chlapíky a přemýšlí, aby přišel včas domů na večeři) 3) Precizní spojení kriminálky, komedie a parodie, akční scény balancují na hranici úcty k akčnímu žánru a již zmíněné parodie podobně dokonale jako v Jednotce příliš rychlého nasazení, několikrát se mi stalo, že jsem totálně vyprsknul smíchy, film má skvělý cit pro načasování gagu a jejich nápaditost je obdivuhodná, zkrátka další dokonalý kousek party kolem Juddy Apatowa, ten se mi svojí tvorbou opravdu trefuje do vkusu.
Charlie a továreň na čokoládu (2005)
Fantastický vizuál a skvělý Depp, ovšem po vstupu do továrny příběh kupodivu pomalu ztrácí své kouzlo, často přešlapuje na místě a ty písničky jsou jednoduše příšerné.
Zúriaci býk (1980)
Nikdo neumí vyprávět příběhy jako Martin Scorsese, tento, boxérský, plyne citlivě, přirozeným tempem, ani jsem se nestačil podívat na hodinky a zestárl jsem se zuřícím býkem o dvacet let, De Niro jednoznačně v životní roli, perfektní hudební doprovod a i záběry z ringu působí fantasticky.
Pekelná ženská (2001)
Jeden z úletů, které z oblibou vyhledávám, ústřední trio looserů je fantastické(Nejvíc Jack Black v roli homosexuálního obsolventa Sendvičové univerzity:D) , k tomu posedlost Neilem Diamondem:)... Děj prakticky neexistuje, ale nevadí, stejně sem se párkrát slušně zasmál, film rozhodně není pro každého, ale pro mě dokonalá relaxace...
Rodina podľa plánu (2005) (TV film)
Podprůměrná rodiná komedie, s tragickými hereckými výkony, předvídatelným dějem a s nechutným hudebním podbarvením, které mi způsobovalo pocit úzkosti.
Akty X: Chcem uveriť (2008)
Ubohé vaření z vody někdejší slávy, Akta X bez mimozemšťanů jsou poloviční, dejme tomu, přesto bych se dokázal přenést, ale ani jako napínavý thriller úplně nefungují, jelikož scénář je opravdu podprůměrný a ono nepříjemné mrazení, které pamatujeme ze seriálu se nedostavuje, pár trefných narážek a odkazů na seriál už toho moc nezachrání, nicméně doufám, že se natočí další film, že bude o mimozemšťanech, a že bude dobrý.
Kung Fu Panda (2008)
Po technologické stránce na jedničku, zvířátka vypadají skvěle, souboje jsou taky fajn a najde se i pár vtípků, ale to je tak vše, žádný zázrak se nekoná.