Recenzie (17)
Muži, čo čumia na kozy (2009)
mohlo to být lepší, ale i tak dobrý, netradičně pojatý, protiválečný film
Stratený domov (2004)
mám rád tyto filmy o lidech dobrých, protože člověk je spíše dobrý, a pro haniče: chybí vám ve filmu násilí, sex, mimozemšťané, nelogičnosti nebo co?
Atlas mrakov (2012)
tak nevím, jistě, chápu o co jde, postavy působí dojmem, že sedí vedle sebe bez ohledu na časové období, chápu, že o to jde, jsme přece lidi, tolik filmových hvězd.....filozofická otázka v tomto bahně zapadá...doporučuji malick "strom života"
Měsíc nad řekou (1953)
nádhera, troufám si říci "kultovka", podívám se znovu a doufám, že uslyším "všechny zvony světa"
Pulp Fiction: Historky z podsvetia (1994)
změnil sem hodnocení na 5 hvězd, ten film je opravdu dobře udělaný, ne, neztotožňuji se s postavami ani jim nefandím, ten film je prostě dobře udělaný
Baron Prášil (1961)
Baron Prášil...taková nic neříkající blbost, ovšem ta nápaditost, ta animace, ten humor, ta romantika, ti herci a herečka, ta filozofie, prostě skvost světové kinematografie!
Limonádový Joe aneb Koňská opera (1964)
tento film mě oslovil v mých 5 letech, dnes je mi 60 a oslovuje mě pořád
Nový svet (2005)
tento film jsem viděl několikrát...a vždy dokoukám do konce.....na první pohled o ničem, ale ve skutečnosti o všem
Žeriavy tiahnu (1957)
Nádherný film...
Cesta do praveku (1955)
film jsem viděl snad 50x ve všech svých věkových kategoriích...proto nebudu používat na adresu tvůrce slova jako "mistr" nebo "mág" či "guru", budu hodnotit prostě realisticky, pan Karel Zeman je MISTR, MÁG a ty nahoře nenechej mne upálit, Karel Zeman je BŮH....dnes se dívám opět a halivůd čím dál víc bledne