Obľúbené seriály (7)
Teória veľkého tresku (2007)
Priatelia (1994)
Čtvrtá hvězda (2014)
Most (2011)
Most je můj kult :) jednoznačně nejlepší krimi, co jsem kdy viděla. Výborná atmosféra, postavy, zápletka.. navíc postava Sagy se postupem sérií vyvíjí a divákovi otevírá. Pro mě to má všechno a upřímně nevím, jak se s koncem seriálu vyrovnám :)
Červený trpaslík (1988)
Dva a pol chlapa (2003)
Premiér (2019)
Kolik zaplatil té paní, aby v tom vystupovala? 😄 Nemůžu se dočkat dalšího dílu! Nebuďte takový fajnovky 😄.