Recenzie (134)
Mad Max: Zbesilá cesta (2015)
Pět hvězd je zcela zasloužených
Fanboys (2009)
Super
Nepriestrelný Cadillac (2009)
Skvělá Kingovka
Jason Bourne (2016)
Skvělý. Nezklamalo. Dík
Ako ty (2015)
POZOR ❗ ASI OBSAHUJE SPOILER!!!! Úžasné a nádherné! Já jim to tak přál! Cítil jsem to s nima. Sakra tenhle film mě dojal a dostal víc, jako cokoliv.
Ghoul (2015)
Dobrá práce. Jen mě štvalo ta skepse hlavních postav. Jinak duchařina na úrovni. Dík. 75%
Zlovestné ticho (2007)
Moc se mi líbí filmy ve spolupráci Jamese Wana a Leigha Whannella.
Sirotinec (2007)
Skvělý film! Díky
Klub sráčov (2000)
To je dobře ujetý :D
Proti vetru (2011)
Díky 😢