Recenzie (22)
Tažní ptáci (1983) (TV film)
Překvapivě volné pokračování lepší, ač si říkáte co nám můžou ještě nabídnout..
Jeremiah Johnson (1972)
Ten poslední záběr,to byla síla.
Nebraska (2013)
Pomalý, vtipný, smutný.... krásný.
Vlastníci (2019)
Ze začátku, mírný úsměv na rtu, který posléze zmizel. Silnej pocit hořkosti, zmaru po konci filmu. Slušný herecký výkony napříč. A jak tu bylo řečeno, komedie to není. O to je to zajímavější.
Past (2020) (TV film)
Takový silný téma... a takovej průměr..
Princezná a pol kráľovstva (2019) (TV film)
Určitě to lepší, než se v posledních letech točí. Občas vtipné a navíc pěkné lokace.
Silvestry Vladimíra Menšíka (1993) (relácia)
Dneska už se tomu nesměju. A mám pocit, že jsem se tomu nesmál nikdy nijak zvlášť. Zato lidi co tam sedí, ty se můžou umlátit smíchy. Jestli mi na tom něco vadí, tak to je to obecenstvo. Jinak v kontextu doby, to bylo asi dobrý.
Big Lebowski (1998)
Coenovce mám rád. Ale tady jsem uvažoval o hvězdu míň.. Jasně, má to pár klasickejch hlášek, pěkně vizuál ale nějak mne to převážně času nudilo. Ani nevím, proč se z tohohle filmu, stal takovej kult. Mají plno zábavnějších filmů.
Prebudím sa včera (2012)
Námět zajímavý, ale zpracování bylo špatný. Občas to bylo vtipný-ale jen v době roku 1989. Současnost byla pojatá, jako kdyby se nevědělo jak navázat a jak to ukončit. Ještě jsem neviděl v českým filmu, aby PP nebyl vidět. Tady to jen potvrdilo, jak se to dělat nemá.
České století - Všechnu moc lidu Stalinovi (1948) (2013) (epizóda)
Přesně jak už tady bylo řečeno, první co mne napadlo na začátku tohoto dílu, je hrozivá paralela s dnešním stavem v politice. Jinak seriál výborný, docela se drží faktů a v tom je jeho síla.