Obľúbené filmy (10)
Ostrov (2005)
Vymedzený čas (2011)
Nejlepší film poslední doby!
Pozemšťan (2007)
Nicholas G. Winton - Sila ľudskosti (2002)
Dojemná podívaná ze života.
V zajatí rýchlosti (2005)
Moc pěkný příběh o jednom sympatickém nadšenci a jeho cestě za snem ve vyzrálém věku. Jeden z mých vůbec nejoblíbenějších filmů. Nenapadá mne vůči němu jediná výtka.
3 Idiots (2009)
Český mír (2010)
Komedie, která je k smíchu jen když člověk nepřemýšlí, že jsme jen díky shodě náhod neměli nedaleko Prahy strategický cíl číslo 1.
Nedotknuteľní (2011)
Super příběh, obraz i hudba;)
Rain Man (1988)
Ovládací panel
22. naj používateľ Azerbajdžan