Obľúbené filmy (10)
Hviezdna brána (1994)
Hviezdna brána: Archa pravdy (2008)
Výborný závěr tohoto seriálu. Sice jsem nepočítal, že jim pomůže povznesená bytost, ale tak je to nejlepší konec seriálu.
Hviezdne vojny IV - Nová nádej (1977)
Na tento rok se režisér překonal ve speciálních efektech.I děj je velmi dobře propracovaný.Co výc dodat prostě klasika.
Star Wars: Epizóda V - Impérium vracia úder (1980)
V této epizoddě bych nejvíc ocenil propracovanost bitev .Na to ,že se točil v roce 1980 měl i výborný zvuk:)
Hviezdne vojny VI - Návrat Jediho (1983)
Klasické sci-fi,které má fanoušky po celém světě.Prostě klasika.
Návrat do budúcnosti (1985)
Návrat do budúcnosti 2 (1989)
Návrat do budúcnosti 3 (1990)
Simpsonovci vo filme (2007)
Tento film byl to co potřebovali milovníci tohoto seriálu. Je pravda, že poslední dobou úroveň tohoto seriálu hodně klesá. Ale toto se netýká tohoto výborného filmu.
Star Trek (2009)
Úžasný a strhující děj, který chytne diváka a nepustího až do konce. Toto je film, který nemá žádné hluché místo, kde by se divák nudil. Na začátku jsem měl trochu pochyby, jak bude film vypadat, ale ty se vytratily během filmu. Tento Star Trek není jenom pro zavilé fanoušky, ale i pro ty, kteří o tomto kultovním tématu neví nic.