Recenzie (44)
Wonka (2023)
Kolosálna nuda v peknom fialovom kabáte.
Duna: Časť druhá (2024)
Postrihajte prvý diel na 20 minút, spojte to dohromady, a máte špičkový film.
Wednesday (2022) (seriál)
Príliš predvídateľný dej. Zachránila to vizuálna a audio stránka.
Fantastické zvery: Tajomstvá Dumbledora (2022)
Dve hodiny ťažkej nudy. Od filmu som neočakával absolútne nič, a predsa ma sklamal. To je teda magické.
Perníkový tatko (2008) (seriál)
Keby len všetky série boli také, ako druhá polovica poslednej série.
Čierna mačka, biely kocúr (1998)
Ako vždy, tak aj teraz som tento film dlho odkladal. A myslím, že som urobil dobre. Na tento film totiž treba dozrieť. Celé je to postavené na veľmi silnom príbehu, okorenené Juhoslávskym čiernym humorom a zabalené v atmosfére, ktorá vás vtiahne a nepustí. Dlho som sa takto nebavil, a dlho sa ani nebudem.
Duna (1984)
Čo do pekla som to práve videl?
Návrat Temného rytiera (2012)
Celý film mi prišiel veľmi komplikovaný, nudný, nezmyselný a hlavne príliš dlhý. Koniec sám o sebe to vyšvihol o dve hviezdičky vyššie.
Temný rytier (2008)
Najlepší film, aký som videl od Jokera. Pozerám to v nejak zlom poradí.
Batman začína (2005)
Začalo to naozaj úžasne a zostra. Pekný náhľad do psychiky Batmana aj Bruca. Podporené klasicky výbornou hudbou, v skratke úžasný zážitok.