Recenzie (380)
Kráčajúca skala 2: Odplata (2007)
Zlatá jednička!Sorbo je fakt hrůzostrašnej.
História násilia (2005)
Jednoduchý,výstižný,ale i docela příjemný výlet do drsné Cronenbergovy duše filmového maniaka.Vigo a Maria podávají své nejlepší výkony a krátký,leč mimořádný výkon Williama Hurta také potěší.
Osudný omyl (1993)
Zajímavý thriller s výtečnou Alicií Silverstone,v té holce něco bylo,škoda,že s tím sekla.
Nové Flipperove dobrodružstvá (1995) (seriál)
Trapná záležitost,kterou zachraňuje sexy Jessica,i když v té době byla ještě tak trochu "nedomrdlá":)
Fontána pre Zuzanu III (1999)
Jen ta voda mě držela nad vodou!
Cesta do fantázie (2001)
Krásná,napínavá,originální a vizuálně dokonalá japonská pohádka s níž vám slovo stereotyp bude znít cizí.
Norbit (2007)
Eddie Murphy tu tentokrát sice není tak trapný jako například v zamilovanym profesorovi,ale za to ten příběh,to je vážně klasa!!Poprvé co jsem se cítil u filmu trapně,a to jsem už stihl shlédnout všechny tři kameňáky!
Hromkočky (1985) (seriál)
Můj nejoblíbenější animovaný seriál pro malé.Barvité příběhy, sympatičtí hrdinové, výborná znělka, vypečený záporák.
Kladivo na čarodějnice (1969)
Aby na mě zapůsobil český film se mi nestalo už hodně dlouho,snad jen když opomenu Spalovače mrtvol,ale to je trochu jiný soudek.Začal bych u příběhu,který je jak všichni vědí hodně podle pravdy,dokonce se natáčelo na samých místech,kde došlo k odsuzovaní,nebo v poslední řadě upalovaní čarodejnic.Myslim si ale,že Kladivo na čarodejnici není jen skvělě natočený film,ale že je to opravdu unikátní snímek,neboť natočit film jako je tenhle v době nejdrsnějšího bolševismu je přece jenom hrdinství.Kladivo na čarodejnice se nenápadně odvolává na doby,kdy to u nás nevypadalo nejlépe a nevládla u nás spravedlnost(viz. Inkvizice,Komunismus).Na jednu stranu je tento snímek drastický,jak o něm každý říká a to z důvodu,že toto se opravdu stalo,nezáleží na hořících lidech řvající a zažívající muka,ale na představě co vše se může stát,když má obyčejný člověk neomezenou moc.K hereckým výkonům bych rád doplnil,že jsem se po tomto filmu na Vladimír Šmerala dlouho nemohl ani podívat,neboť to co předvedl byl samozřejmě herecký koncert,ale zahraný s prominutím tak "svinsky",že je opravdu hnus tohoto herce sledovat.Možná nepíšu zrovna k tématu a obsahu filmu,spíše dojmy,ale tento film mě na jednu stranu trochu zklamal,čekla jsem,že to bude více strhující,po shlednutí jsem toťiž ucítil nutkání ten film rozebírat až jsem zhodnotil,že je to natočeno jen jako,na oko,ale to nic nemění na tom,že to beru jako nejzajímavější český filmový počin všech dob.
Lovec žralokov (2001)
Já vím,já vím asi to přeháním,ale mě se to prostě líbilo,taková nenáročná blbůstka,ale dalo se na to koukat,to je hlavní.