Recenzie (1 149)
Princezná a pisár (2014) (TV film)
Jako poslední roky velmi slabá štědrovečerní pohádka. A že princezna Amálka vypadá jako předělaný chlap byl záměr?
Láska na vlásku (2014)
Jasně nejhorší z vánočních pohádek 2014.
Daleká cesta (1948)
Pánové a dámy to je film z roku 1948!
Osmy (2014) (TV film)
Naštěstí to za mě výstižně napsal uživatel "honajz" a tímto mu děkuji. A jen dodám, že Trojan neumí hrát opilého.
Pred súmrakom (2004)
Chodíme a žvaníme.Nenapadlo mě, že to může být ještě horší než předchozí snímek z roku 1995.
Pred úsvitom (1995)
U mě tohle nefunguje.
Na špičce jazyka (2002) (TV film)
První díl mi přišel takový nemastný neslaný, ale 2. a 3. stojí za to.
Láska na karí (2014)
Pohádka o vaření jejímž smyslem je především vydělat. Stačí vyčkat na jména producentů v závěrečných titulcích.
Až po uši (2014) (seriál)
Poctivě viděny 4 díly, ale tohle se nedá ani při žehlení.
Gangy z Birminghamu (2013) (seriál)
1. sezóna - 70%. Velmi slušné, ale rozhodně výpravně nesrovnatelné s Boardwalk Empire, když děj probíhá v nestále opakovaných několika kulisách. Postava Grace je na tu dobu absolutně mimo a vylhaná./ 2.sezóna - 80%. Rozhodně zajímavější než první./ 3. sezóna - nuda, končím - 60%.