Obľúbené seriály (10)
Po životě (2019)
Fíha, čtu komentář mýho muže a řikám si, co to k*rva mele za sr*čky. Pak až si uvědomim, že to je jen někdo, kdo se veze na skoro identickym nickname. Ufff! Já vám nevim, ale ten zmrdskej Gervaisův úsměv, ten by mě bavil i kdyby všech 6 dílů dokola opakoval jeden vtip :) Buď se směješ, nebo bulíš jak želva. Skvělý <3
The Haunting (2018)
Ve jménu našeho Pána (2019)
American Horror Story (2011)
Príbehy zo záhrobia (1989)
Misfits: Zmetci (2009)
True Blood: Pravá krv (2008)
Spartakus (2010)
Zákon gangu (2008)
Zatím jsem u 4. série a už si kupuju vestu SOA a chci si vytetovat samopal s kosou... Dneska jsem se dívala na ceny Harleyů a chystám se nafotit motorkářskej set.... Jo, až takhle je to dobrý...