Recenzie (133)
Bratstvo neohrozených - Bastogne (2001) (epizóda)
Zatím nejlepší díl, nejzajímavější a asi nejpovedenější druhoválečný snímek co jsem doposud viděl. /100%
Soumrak templářů - Road to Chartres (2019) (epizóda)
Tento seriál, jako hodně historických seriálů má obtížný začátek, který ale tvoří celou dějovou linii. Není jediný, který po nutném započetí děje sdělí o co v seriálu vlastně půjde a my si ho oblíbíme až v pokročilém stádiu. I přes nevyhnutelný konec templářů doufám v mnoho dalších dílů této kvality. / 100%
Soumrak templářů - Do You See the Blue? (2018) (epizóda)
Bitva.. Dalo by se říct, že bezchybná, to jo. ALE (bacha spoiler) že se Landry nasere a rozfláká grál protože mu umře milenka, kterou ani mít nemohl. No a nakonec to ani žádnýho templáře nezajímá, jakoby : '' No a co, tak rozbil grál, ale co ta Landryho milenka.. jéje..'' Ok, bylo to královna, no a pak plno keců z toho jeho románku co nikoho nezajímaj. Divnej konec, ale bitka pěkná :-D .
Hra o trůny - Železný trůn (2019) (epizóda)
Dobře, osmá řada už pomalu ztrácí to kouzlo předchozích řad. Nedalo se v týhle situaci nic víc dělat, drtivá většina už je po smrti a zbyde pár postav který musí někam zapadnout. Podle mně to skončilo nejlíp jak mohlo a všichni jsou snad spoko :D Každopádně nějakej prequel nebo sequel seriálu bych bez Martinový (neupravený) předlohy asi nedoporučoval vůbec začínat.
Hra o trůny - Zimohrad (2019) (epizóda)
Start první a poslední série končí kontaktem dvou postav, co se po celou tu dobu neviděly. Myslím, že si mají co říct :D. Atmosféra prostředí, ojedinělé stavby a známá hudba mě dostaly do nostalgie z nepříliš dávno shlédnutého maratonu. Těším se na díly co mám před sebou.
Vikingovia (2013) (seriál)
Zezačátku mě to vůbec nechytlo, váhal jsem jestli vůbec načnu druhou sérii. No a nakonec jsem toho nelitoval. Další seriál, který zařadím do své sbírky - Někdy shlídnout znovu. I přes ten kostrbatý začátek a občasné nepochopitelné scény. V každým případě podívaná je to skvělá, *****
Vikingovia - Premárnený okamih (2018) (epizóda)
No až na to že se zase zkracujou kilometry vlasů, tak v tom nevidim žádný kazy. Děj je takovej pomalejší, ale přece se tam něco děje.
Creed II (2018)
Moderní hudba je strašnej shit a hrozně to kazí, málo origo soudtracku kterej dělá Rockyho. První 3/4 filmu byla občas nuda, ale konec byl úžasný. Sly je třída, herec na úrovni a Rockyho díly s mladým Creedem mají pořád tu původní atmosféru.
Vikingovia - Križovatky (2017) (epizóda)
Kanaďani a Irové, křesťanský národy s historií postavenou na křesťanství natočí seriál, kdy vikingové vyvraždují a vypalují křesťanské kostely, ALE ! Muslimy v mešitě nechají žít. Proč? Tohle není plánovaný scénář, ale přizpůsobení se k dnešní době. Scénáristi se bojí zabíjet muslimy, ale křesťany pobíjejí jako dobytek.
Vikingovia - Smrť všade navôkol (2016) (epizóda)
Spoiler: Scéna osudu malé Siggy a scény kolem ní, to je zatím to nejhnusnější a nejkrutější co jsem kdy v jakým seriálu nebo filmu viděl. Ovlivnilo to můj pohled na mnoho dalších postav kterých se to týká. Tohle mi nedalo spát.