Recenzie (55)
Archer (2009) (seriál)
Holy shit snacks
Všetky cesty vedú do hrobu (2014)
Jsem šokovanej jak slabý hodnocení tady film má. Já jsem řval smíchy od začátku do konce, moc se mi to líbilo.
Stratené dievča (2014)
Netradiční, originální, překvapivý a skvěle zpracovaný film. Velice doporučuji.
Teória všetkého (2014)
Film se mi moc líbil, ale musím souhlasit s tím co píše uživatel Malarkey: čekal jsem (vědecky) náročnější záležitost a byla to spíš romantika. Dalo se z toho dostat o něco víc. Přesto ale doporučuji!
Life After Beth (2014)
Jak má člověk najít tyhle skvělý filmy, když mají takhle nepochopitelně nízký hodnocení? Bylo to výborný, netradiční, originální a hrozně zajímavý.
Rok jedna (2009)
Bavil jsem se královsky od začátku do konce :-D
Lucy (2014)
Jsem překvapenej, že tu film má docela slabé hodnocení - mně se hrozně líbil. Celou dobu jsem žasnul a byl napjatej, co přijde dál. Velice doporučuji shlédnout.
Ľadové kráľovstvo (2013)
Roztomilá, vtipná záležitost.
Scrubs: Doktůrci (2001) (seriál)
Výborný seriál - sympatické postavy, velmi vtipná záležitost. Akorát to mohlo skončit o sérii dříve, ta devátá by mi nechyběla.
Divoký Django (2012)
Parádní! Nejdřív jsem se trochu cukal, říkal jsem si "westerny moc nemusím", ale nikdo netuší jak jsem rád, že jsem na tenhle pitomej předsudek nedal a šel se podívat. Běžte taky!