Obľúbení herci (10)
American History X, Fight Club, 50th Hour, Primal Fear
Gone in sixty seconds, X-Files D.P.O., Heaven, Avatar
Filmová legenda. Nezabudnuteľný........Han Solo, Indiana Jones, Blade Runner
Hana-bi, Kikujiro
Jin-woong Cho
Najlepšie filmy:
Signál (2016) (seriál)
Maljukgeori janhoksa (2004)
Biyeolhan geori (2006)
Gone Baby Gone, Robert Ford
Sleepy Hollow, Dead Man, Fear and Loathing in Las Vegas, Gilbert Grape
Cassablanca, Treasure of Sierra Madre, Big Sleep, Maltese Falcon, Key Largo
Reservoir Dogs, Kill Bill, Thelma and Louise, Sin City
Reservoir Dogs, Taxikár, Thelma and Louise, Pulp Fiction, Clockers