Recenzie (2 669)
Túžba zvaná Anada (1971)
Hodně deprimující snímek. Hodnocení: 60 %
Nic než pravda (2008)
Zajímavý film, stojí za myšlení. Každopádně herecké výkony nejsou špatné a závěr je docela fajn. Hodnocení: 75 %
Mach a Šebestová - Přírodní zákony (1979) (epizóda)
Opět poučný díl, tento díl není tak ohraný. Hodnocení: 85 %
Mach a Šebestová - Zoologická zahrada (1978) (epizóda)
Poučný příběh, který už není tak zábavný, ale pořád dobrý. Hodnocení: 80 %
Mach a Šebestová - Kropáček má angínu (1978) (epizóda)
V žaludku by jim moc dobře nebylo, když je tam docela kyselo, ale je to pohádka. Hodnocení: 85 %
Mach a Šebestová - Školní výlet (1977) (epizóda)
Docela dobrý díl, kde se mi líbí, jak se paní učitelka vyfiknutá s kloboučkem a střevíčky jak na promenádu a jak pak bere špinavýma rukama koláč, který je nepoškozený. Je to úsměvné. Hodnocení: 80 %
Mach a Šebestová - Člověk neandrtálský (1977) (epizóda)
Tak Buml je dobrý, i když je to samozřejmě přehnané. Hodnocení: 85 %
Mach a Šebestová - O utrženém sluchátku (1976) (epizóda)
Pilotní a už v zásadě velmi ohraný díl, jež zná člověk skoro nazpaměť. Hodnocení: 85 %
The Rental (2020)
Zajímavý thriller, horor to rozhodně nebyl, neb postavy jsou celý film člověku ukradené a je rád, až je všechny pozabíjí. Také závěr nic moc. Celkově to šlo lépe propracovat. Škoda. Hodnocení: 55 %
Betatron (1958)
Celkem dobrý dokument, docela detailní. Hodnocení: 60 %