Posledné recenzie (10)
Temný prípad (2014) (seriál)
První série skvělá. Druhá byla nudná, dlouhé monology, které postavy vedly, byly naprosto bez hloubky a jednalo se spíš o snůšku keců, které dívákovi měly připomenou, proč jsme měli rádi první sérii. Někdy jsem opravdu nechápal o čem sakra mluví a některé pasáže mi připadaly skoro až trapné.
Národ snílků (2010)
No jakože tvl ja fakt nevim jak to popsat bylo to horší než králík bez pošpokování ale zase to není tak hrozný jako čerstvá rajčata...
xXx (2002)
Je to pičovina. Dal jsem to až na třetí shlédnutí jelikož jsem u toho vždycky usl. Hvězdičku dávám za ten totálně hustej sjezd na prkně v Alpách s Vranovským zámkem v popředí.