Recenzie (17)
Harry Potter a Dary smrti - 1. (2010)
1* za vtip s kabelkou... nerikam ze je to extra spatny, jen mi to nic nerika...
Alica v krajine zázrakov (2010)
myslim ze johnny opet nezklamal :-)
Iron Man 2 (2010)
za jednorazovku :-) ta byla slusna :D
Nehanební bastardi (2009)
no Pittak respect :-)
Noc patrí nám (2007)
jedna hvezda z tech tri za hlasku "tati sem uplne v prdeli"
Tropická búrka (2008)
toma cruise sem fakt nepoznal!!!
Kurz negatívneho myslenia (2006)
husty... chvilku sem to nechapal
Myšiak Stuart Little 2 (2002)
usnul sem.... :D
Superbad (2007)
strasní looseri :D
Teletubbies (1997) (seriál)
Ten kdo vymyslel tuhle kravinu musel byt genius nebo uplnej debil :-)