Obľúbené filmy (10)
Nebo nad Berlínom (1987)
Andělé, Berlín, spoustu imaginace a poezie. Bruno Ganz, který pak jednou neméně skvěle bude hrát Hitlera...
Lovec jeleňov (1978)
Líbí se mi, že režisér nezkouší žádné zvláštní postupy. Je to poctivě odvyprávěno a to je to, co mne na tom baví. A Robert de Niro a Meryl Streep se k sobě chovají tak plaše...
Apokalypsa (1979)
Cesta do nitra války, cesta na dno duše, cesta od člověka ke zvířeti.
Taxikár (1976)
Muzika, atmosféra. A ta hlavní postava - jak já jí rozumím...
Klub bitkárov (1999)
Zatím jediný film, u kterého jsem si vyhledal orig. scénář a opisoval si doslova hlášky z filmu. Je to celé o mně.
Údolí včel (1967)
Temný rytier (2008)
Bournovo ultimátum (2007)
Vrchol trilogie, prozatím vrchol Greengrasse, co se akčních filmů týče.