Recenzie (211)
21 gramov (2003)
Iñárritu dokáže své experimentální projekty ukočírovat. Logicky to s tématem umí a ve střižně má šťastnou ruku. Takže je nakonec skoro vždy na co koukat.
Rocky (1976)
Tento první šálek čaje, někoho jiného, byl dobrý. S jazzrockovou legendární skladbou, s autenticitou herců na slušné úrovni dává zapomenout na zředěnou budoucnost.
Osudový dotyk (2004)
Nebudeme jásat když film skončí, protože mnohdy překvapí. Bohužel se místy zamotal sám do sebe a tím nepřekvapil. Když nic jiného, nabídl spojení "osudová láska" nový rozměr. Ne nadlouho, ale i to je leckdy více jak nic. Stejně jako nejméně deformované osudy bez oné Osudové lásky v poslední verzi reality filmu.
Pianista (2002)
Tenhle film by mohl být metaforou, mementem čímkoli jiným a zemřel by. A on se stal nedílným příběhem našeho svědomí. Pokud se cítíme Evropany a přijmeme děje a činy Evropy za své.
Ulica (2005) (seriál)
Ano, a v tomto seriálu je pár autentických postav, na rozdíl od Ordinace v růžové nově. A pár výborných herců - vlastně celá stará garda-, kteří jsou kupodivu také uvěřitelní. Natolik, až člověk uvěří, že to není plytké.
Ordinace v růžové zahradě (2005) (seriál)
Ono je jasné, že seriál nepřináší nic světoborného. Ale může být docela zábavný; pro leckoho a leckdy - když je bída. Ale to by museli být alespoň herci kapánek autentičtí.
Muž v ohni (2004)
Nevyrovnaný film. Kamera výborná scénář podivný, jako by ho psalo devět a dvacet radilo.
Predčítač (2008)
Tento film ohodnotím a nebudu nic dodávat.
Mafiáni (1990)
Po zhlédnutí SE se mi zdál film místy planý, nastavovaný, jako kdyby zapomněli tvůrci používat nůžky Možná těch cca 25 min je naprosto zbytečných a já bych zkrácené verzi dal plný počet.
Ospalá diera (1999)
Výborný film. Vadilo mi pouze okecávání pointy, jakoby z anglického detektivního románu. Fakt nešikovný a vousatý prostředek.