Obľúbené filmy (10)
Forrest Gump (1994)
Fontána (2006)
Když jsem tenhle film viděla poprvé, vůbec jsem ho nepochopila a vůbec mě nezaujal. Jo, možná to bude tím, že jsem u něj tak třikrát usla (to víte, noční promítání...). Jsem jen ráda, že jsem ho mohla vidět podruhé, pak potřetí, počtvrtý... Pokaždý mi zapadne nějaký dílek skládačky, který mi předtím chyběl... Přenádherná vizuální podívaná, nádherně zamotané příběhy, krásné dojemné scény. V žádném případě přeslazené!
Vrtieť psom (1997)
"On nemá zelenou kartu, nemá zelenou kartu!" Ale kdeže, tenhle film jí rozhodně má! Výborný scénář, výborně vybraní herci, výborné hlášky a výborné nápady! Prostě paráda.
Láska nebeská (2003)
Dokud jsem neviděla tenhle film považovala jsem spojení "inteligentní a vtipná romantická komedie" za oxymoron. Byla jsem naštěstí vyvedena z omylu.
Útek do divočiny (2007)
Zajímavý příběh neméně zajímavého hlavní hrdiny. Skvělí herci a krásná příroda jako doplněk. Velmi povedený film podle skvělé knižní předlohy, kterou doufám, alespoň někdo četl.
Podfu(c)k (2000)
Hviezdny prach (2007)
Bez pohádek by nám bylo smutno. A bez téhle obzvlášť!