Recenzie (77)
Osada - Epizoda 1 (2021) (epizóda)
Odmítám pokračovat ve sledování.
Milenky starého kriminálníka (1927)
Proboha, koho napadlo dát k tomu tu příšernou moderní hudbu? Musela jsem se na to dívat bez zvuku :-)
Večný svit nepoškvrnenej mysle (2004)
JE OPRAVDU NUTNÉ VIDĚT DVAKRÁT !!!! Po prvním zhlédnutí odpad! měním po druhém zhlédnutí na 5*, což se mi ještě NIKDY u žádného filmu nestalo. Tenhle film mě DOSTAL !!!
Okrsok 13 (2004)
Ztráta času. Naštěstí krátké.
Infiltrace: Obchod s nadějí (2021) (TV film)
Tak já nevim. Nevypadá to jako nějak účelově sestříhané. Na FB se kolem toho strhla lavina nevole, ale to, co jsem zde viděla, opravdu není ABA. Dětské pacienty absolutně není možné identifikovat, toho bych se asi jako rodič nebála. No, možná bych spíš byla ráda, že skrytá kamera odhalila tu hrůzu, co se zde děje a dítě sem víckrát na "terapii" nedala.
Nestřílejte! (2018)
Strašně silné téma a naprosto otřesné zpracování.
Eden a potom (1970)
Debilita.
Cross Creek (1983)
No co zase tohle bylo za slátaninu? Spisovatelka (???) utekla od manžela z New Yorku (!!!) do chatrče na břehu bažiny plné aligátorů, kteří tu pomatenou ženštinu bohužel nesežrali, i když tomu šla několikrát naproti. Ale není to film o aligátorech, je to o kolouškovi nebo srncovi nebo co to bylo a o divných lidech. Sama spisovatelka byla tak nehezká, že si mohla dovolit bejt protivná a proto se do ní okamžitě zamiloval první chlap, o kterého na té Floridě zakopla. Ona ho nechtěla-chtěla-nachtěla-chtěla atakdále. Pak se tam asi sedmdesát pětkrát zopakuje, že by měla psát o těch lidech tam a ona nakonec o těch lidech píše. A pak je konec filmu.
Van Goghovo ucho (2016) (TV film)
Jakmile se to týká Vincenta, není co řešit. Nejsem objektivní.
Papírový dům (Netflix verze) (2017) (seriál)
Nic pro lidi, které baví přemýšlet :-)