Recenzie (26)
Jak jsem se zamilovala do gangstera (2022)
Fajn film, ale straaaaaaaašně utahaný..
Hannibal (2013) (seriál)
Tak tento seriál si zaslouží víc, než jen 5 hvězdiček.. Top! Jedna psychobrutalita za druhou. Exhibice toho nejlepšího stolování, servírování a vaření jídla, prokládána těmi nejohavnějšími brutálními činy. I vegetarián dostane při této podívané chuť na maso! A Mads Mikkelsen podle mě žil tuto roli. A ta módní přehlídka ve formě dokonalých obleků Hannibala.. Fantazie!
Rytieri spravodlivosti (2020)
Tomu ja říkám emocionální horská dráha!
Bridgertonovi (2020) (seriál)
Otravovalo mě to velké množství černochů v tomto seriálu.
Volyň (2016)
Ty vole.. Nemám dalších slov.
Vládca Paríža (2018)
Uff, ten Vincent... Má fakt charizma
365 dní (2020)
Mě se to líbilo, kvůli soft-pornove atmosféře. Upřímně, žádná žena by při tomto luxusu a takovým chlapem nepotřebovala 365 dní, aby se do něj zamilovala. Počítám, tak desetina času by stačila.
Černobyl (2019) (seriál)
Tady se jen těžko hledají slova..
Koleso zázrakov (2017)
Nejvic se mi líbila expozice, barvy, saturace...
T-34 (2018)
Dobrý film, ale dost mě rušily ty zpomalené záběry..