Obľúbení scenáristi (3)
Evan Goldberg
Najlepšie filmy:
Ranař (2011)
Superbad (2007)
Ninja korytnačky: Mutantský chaos (2023)
Leigh Whannell
Najlepšie filmy:
Saw: Hra o prežitie (2004)
Upgrade (2018)
Insidious (2010)
Hajao Mijazaki
Najlepšie filmy:
Princezná Mononoke (1997)
Cesta do fantázie (2001)
Howlův kráčející hrad (2004)