Recenzie (99)
Farebný závoj (2006)
tak ako prve by som rad vyzdvihol prostredie....exoticka Cina bolo to co tomuto filmu naozaj svedcalo....a co sa tyka hereckych vykonov tak tie boli v pripade Edwarda i Naomi uz klasicky vyborne...pribeh bol takisto zaujimavy i ked obvykle taketo romanticke dramy moc nemusim....
Byl to tichý muž (2007)
Christiana fakt mozem a aj tejto roly sa zhostil bravurne. Co sa tyka samotneho pribehu a hlavne dusevneho rozpolozenia hlavneho hrdinu, trosku mi to pripominalo Volny pad. Myslim si ze vo svojej kategorii to je nadpriemerny snimok.
Pre moju sestru (2009)
velmi emotivny film pri ktorom sa slziam ubrani len malokto....ja som patril k tej vacsine co podlahla
88 minút (2007)
hmm no tak toto by bolo asi prislis trufale nazvat "dobrym" thrillerom, skor by sa hodilo slovo ako dostatocny. Cely film stoji a pada na Al Pacionovi...scenar je taky aky je a vykony ostatnych hercov takisto. Ale mohlo to dopadnut aj horsie
Štvrtý druh (2009)
tak mne sa tento film skutočne páčil, o tom či je založený na skutočnosti, alebo nie by sme mohli viesť dlhé debaty a nikdy by to k ničomu neviedlo. Ale každému z nás sa pri tomto filme určite núkalo porovnanie s Paranormal activity a ja si myslím, že víťaz je jasný. Oproti PA o 3 triedy lepší žánrový kolega.
Štvanec IRA (2008)
tak okolo tohto filmu bolo velke halo....a priznam sa, ze aj ja som sa nan tesil a vela od neho cakal. Ako to vsak byva, ked sa tesite , tak sa casto krat sklamete. Netvrdim, ze film to bol zly,ale nieco tomu chybalo nemalo to v sebe take to nieco "specialne" co by z tohto filmu urobilo nieco viac ako obycajny tuctovy film
Cass (2008)
Som velky futbalovy fanusik a filmy na tuto temu mam velmi rad. Musim povedat, ze Green street Hooligans sa mi pacili viac, na druhu stranu toto bolo zase lepsie ako Football Factory s Dannym Dyerom. K pribehu sa vyjadrovat nebudem, bol napisany proste zivotom samym. Akurat mozno mi trosku vadilo, ze i ked sa Hooligans tocia hlavne kolo zapasov tak zaber priamo z nejakeho zapasu tu nebol ziadny.
Šťastie na dosah (2006)
Pre mna velmi silny film, ktory si urcite budem pamatat. Will uz tradicne skvele predstavenie. Pribeh je to predsa len smutny, ale diky Bohu na konci sa avsetko v dobre obratilo a tak i ja som spokojny
Černej Dynamit (2009)
Neviem co k tomu dodat, snad len, ze pre mna to bola taka miestami celkom zabavna jednohubka.
Nezvratný osud 4 (2009)
Nemozem si pomoct, ale uz zacinam byt alergicky ako na Nezvratny osud tak aj na seriu Saw. Opat sa ukazala klesajuca tendencia kvality. Vsetko to zacina a konci pri debilnom scenari. Ano vizualne je toto dielo na urovni, ale co z toho ked sa pri tom clovek nudi a nudi.Tato seria uz asi nema moc co ponuknut.