Obľúbené filmy (10)
Shrek 2 (2004)
Donnie Darko (2001)
V ako vendeta (2005)
Leon (1994)
Skrotená hora (2005)
Transformers (2007)
Zelená míľa (1999)
300 (2006)
Skvělý, skvělý prostě skvělý........jsem úplně nadšená. Nehledala jsem ve filmu historickou přesnost ani odchylky od Millerova komiksu. Proč taky? Stačilo mi dívat se. Každičký záběr byl jako malé umělecké dílo. Po celou dobu mi na rtech pohrával spokojený nebo spíš blažený úsměv a říkala jsem si, že o to tady sakra jde. Zážitek z tohoto filmu byl obrovský.....může za to kamera, vizuální efekty, dynamičnost, výprava i Gerard Butler a jeho bodyguardi:).............tak čert vem dějepis....
Ovládací panel