Obľúbené seriály (8)
Walking Dead (2010)
Děkuji kamarádovi za doporučení. Jedna z nejlepších prací spojena se zombie apokalypsu. První série skvěla, druhá jiná. Další série opět nabraly jinou dráhu. Dobrá předloha. Dokonce se na to dívá i moje babi =D
Simpsonovci (1989)
žlutá rodinka, která mě vždy rozesměje, někdy dojme...
Futurama (1999)
Velký a i stejně dobrý bratříček Simpsonů. Bavím se u každého dílu, ačkoli některé z nich jsou nekoukatelné vícekrát. Bender=Homer (dle vzhledu se však Homer mnohem více podobá Dr. Zoidbergovi.) Jedině, škoda, že seriál je ukončen
Hviezdna brána (1997)
Hviezdna brána: Atlantída (2004)
Živí mrtví: Počátek konce (2015)
Konečně jsme se dočkali!!! Tak konečně víme, jak, dle Kirkmana, začala ta pandemie, apokalypsa. Není to jako originál, ale rozhodně to stojí za shlédnutí. Postupem času (jak ví patrně všichni fanoušci TWD) se zde začínají objevovat i postavy z mateřského seriálu, což vlastně koneckonců prospělo oběma. Sice to není jako mateřský seriál, ale vždy se nesmírně těším na další díly.