Obľúbené filmy (9)
Joker (2019)
Drive (2011)
Pán prsteňov: Návrat kráľa (2003)
Forrest Gump (1994)
Spider-Man 2 (2004)
Kód Enigmy (2014)
Deadpool (2016)
Ako vycvičiť draka 2 (2014)
Já nemám slov.Toto je ten nejhezčí animák jaký jsem kdy viděl.Akorát mě překvapila smrt Kliďase,to mně fakt dojalo,jinak bomba už se nemůžu dočkat třetího dílu.