Posledné recenzie (3)
E.A.Poe: Archa bláznov (2014)
Výborný film... Síce na konci filmu si človek uvedomí si že je to to isté ako prekliaty ostrov (ale o dosť slabšie). Ale to nevadí. Herecké výkony skvelé, oceňujem najmä Kingsleyho. S celého filmu mi v hlave ostala táto veta, ktorá ma hneď zaujala: "NAČO ROBIŤ ZO ŠŤASTNÉHO KOŇA NEŠŤASTNÉHO ČLOVEKA." A je to prevda.
Zbav nás zlého (2014)
Film v celku bol dobrý, len málo strašidelný, až na zopár tých scén kde bola hudba o 300x hlasnejšia... Čítala som aj knižnú predlohu a musím sa priznať, že pri knihe som mala oveľa väčšie zimomriavky ako pri filme.. :)
Hry o život: Drozdajka 1 (2014)
Zatiaľ najslabšia časť zo všetkých.... Čakala som viac, miestami som zaspávala v kine čo sa mi nestáva. Podľa mňa zbytočne dlhé scény na jednom mieste, kde nič nakoniec ani neukázali... Ale celkovo sa to dalo pozerať, ale nebolo to také napínavé ako 1 alebo 2... Som zvedavá na poslednú časť, či aj tú takto "neodfláknu" ako túto časť :)