Recenzie (142)
Tvrdé palice (2008)
Tak to byla bída.A to tam hrála moje oblíbená herečka.Asi dvakrát nebo třikrát jsem se pousmál a to sakra málo.Jejda,sakra se neříká.
Od súmraku do úsvitu (1996)
Téměř hodina produkce byla dost dobrá.Tak na čtyři hvězdy a čekalo se jen na poslední půlhodinovou gradaci na 5*.To se nestalo,ba naopak upíří implementací to naopak ztratilo další dvě hvězdy.Tady se evidentně nepovedlo smíchat dva žánry dohromady,přičemž odděleně by byly oba dva životaschopné.
Marketa Lazarová (1967)
Tak toto mě neoslovilo ani v nejmenším a vysoké procento hodnocení prostě a jednoduše vůbec nechápu.
Nordost (2009) (divadelný záznam)
Oceňuji to,že se do tématu někdo pustil.Velmi ožehavá otázka bojů v Čečensku,z toho plynoucí teroristická akce a různé úhly pohledu.Škoda jen,že to byla spíše jen jakoby rozhlasová hra.
Zbohom, kráľovná (2012)
Hodnota filmu spočívá hlavně v zobrazení historických událostí té doby.Podobně jako u biografických snímků.Nebylo to nijak velké drama.Rozhodně se z toho dalo vyždímat daleko víc.
Viťúzi (1978) (divadelný záznam)
Excelentní herecké výkony.Rád se podívám podruhé,potřetí i počtvrté.
Dôverní nepriatelia (2007)
Dobrý kus.Syrový,přímý,pravdivý.Ještěže v tom nehrál Stalone.Kdyby se ty události týkaly i nás,bylo by to na 5*.Vypovídá to nesmyslnosti vměšovat se do záležitostí jiných národů.Bohužel je to nepoučitelné a děje se to znova a znova.
Medveď (1988)
Naprosto bombastiký film.Žasnu nad tím,jakým dokonale věrohodným způsobem to bylo natočeno.Muselo to dát moc a moc práce,aby byl výsledek takto dokonalý.Parádní scéna je kdy bezbranného lovce musel zabít samotný řev medvěda tváří v tvář.
Vták na drôte (1990)
Goldie Hawn byla docela dobrá,ale ten dabing,naprosto příšerný.To ječení a vřískot se nedal poslouchat.Za podívání to stálo.Podruhé se však nepřinutím.
Noc v Roxbury (1998)
Praštěná komedie.Je zvláštní,že některé tohoto druhu beru a hodnotím hodně vysoko.Tuto ne.A nebýt tam hezkých ženských postav,dal bych jen 2*.Na uvolnění a sem tam zasmání to je dobrý.