Recenzie (54)
Gump - pes, ktorý naučil ľudí žiť (2021)
Začala jsem brečet ve druhé minutě, a skončila asi deset minut po konci filmu. Takže asi tak, psi jsou prostě moje srdeční záležitost. Krásný film a obrovský doják!
#Žiju (2020)
Už po All of us are dead se ze mě stal fanoušek korejské zombie tvorby. Korejci umí prostě nejlepší zombíky!
Trhlina (2019)
Velmi podařené převedení děje, atmosféry, děsu a hrůzy knižní předlohy na filmové plátno. Hodně moc povedený psycho horor, tleskám!
Posledný súboj (2021)
Wow! Toto je velkofilm. Dokonalé! Obrovský filmový zážitek!
Svetlo môjho života (2019)
Dvě hodiny absolutně o ničem.
David Attenborough: Život na naší planetě (2020)
Dechberoucí, srdcervoucí a smutné. A krásné. A bohužel realita. Tento dokument by měl vidět každý člověk na světě, třeba to někomu pomůže otevřít oči. Davidu Attenboroughovi se hluboce klaním.
Chicagský tribunál (2020)
Svižné soudní drama i s humornými prvky, skvěle natočeno, zahráno, ale dějově nadsazeno, trošku o ničem, zbytečné, rozhodně to neposadí na zadek.
Vták na drôte (1990)
Extrémně uřvaný film :-/
Prvý človek (2018)
Škoda, opravdu promarněná příležitost. Pocit při sledování filmu? Otrávenost. Zbytečně zdlouhavé a nudné scény o ničem. Bohužel mám pocit, že tohle nebyl film o přistání na Měsíci. Obrovské zklamání.
Snehuliak (2017)
Kdo četl, hodně zapláče :-(