Obľúbené seriály (10)
Záhada hlavolamu (1969)
Jestli v pohádce S čerty nejsou žerty, exceluje Hynek Bočan na pohádkové scéně, tak na té seriálové je to určité právě tohle zpracování, snad nejlepší Foglarovy knihy o dobrodružství legendárních Rychlých šípů. Jaroslav Moučka jako tajemný Em, Roman Skamene jako červenáček a třeba Jaroslav Satoranský v roli velkého Vonta. Tahle verze Záhady hlavolamu je úžasně natočená, tajemná, záhadná a hlavně skvěle obsazená. Vždy se na ni podívám rád a s chutí znova.
Tajomný ostrov (1973)
Pátrání po klasických autech (2008)
Dva roky prázdnin (1974)
Tajomný svet A. C. Clarkea (1985)
Prison Break: Útek z väzenia (2005)
Walking Dead (2010)
Nemůžu se vyjádřit jinak, než v superlativech, jelikož seriál u kterého jsem schopný sjet celou jednu řadu za jeden den, si to beze zbytku zaslouží. Teď končím 4 řadu a proto píšu tenhle komentář. Je to sice neštěstí, propadnout takové závislosti, ale spíše jenom kvůli tomu času a probdělých nocích :o)
Posledná loď (2014)
Prvních pár dílů a jsem maximálně spokojený! V té záplavě všech možných i nemožných seriálů, je tenhle velmi příjemná změna :-)
Mr. Robot (2015)
Pilot super, první tři díly taky. Doufám že nebudu muset po dalších dílech ubrat z pěti hvězd. Zatím si je seriál jednoznačně zaslouží.
Muž z Vysokého zámku (2015)
Mám za sebou prvních pět dílů a jaem moc spokojený. Taková seriálová Otčina, jen ten Hauer mi tam chybí...