Posledné recenzie (4)
Občiansky preukaz (2010)
Pro mě už podobná kultovka jako Pelíšky. Zábavně podané svědectví doby, ve kterém se střídá jedna hláška za druhou.
Král (2019)
Tohle mě hodně bavilo. Nevím, jak moc to odpovídá nebo neodpovídá reálným událostem, ale od Chalameta bych se historii klidně učila dál👌 Za mě všechno super, i překvapení na konci se konalo, jen Pattinson tam mně osobně úplně neseděl. Jinak nemám co vytknout.
Neviditeľní (2014) (seriál)
Vůbec nedokážu pochopit tolik negativních komentářů tady. Podle mě jsou Neviditelní spolu s Čtvrtou hvězdou naprosto dokonalé, vtipné a neotřelé seriály. Konečně se v Čechách zas podařilo něco kvalitního na rozdíl od stále narůstajícího počtu seriálů typu Ulice, Přístav a podobně...