Posledné recenzie (7)
Dunkirk (2017)
Doposud jsem neviděl všechny Nolanovy filmy, ale ty co jsem zhlédl (Dokonalý trik, Počátek, Interstellar) ze mě jeho bezmezného fanouška neudělaly. Zatím jsem mu, z mnoha důvodů, nikdy neudělil plný počet a ani tady se to nezmění. Film má krásné záběry a kameru, ale střihy jsou někdy až příliš rychlé. Nepřetržitý hudební podkres je dobrý nápad, jenže v některých momentech nebyl potřebný. Celý koncept, kde jsou tři dějové linky (země, voda, vzduch), je důvtipně zpracován, ale nedostatečné dokreslení charakterů, kdy se člověk o žádné z postav nedozví nic bližšího a celkové až dokumentární vyznění, mě nutí udělit jen 3/5 hvězd.
Tmavomodrý svět (2001)
Kdybych měl hodnotit pouze děj, dám čtyři hvězdy, jelikož ta milostná linka je někdy až příliš sentimentální a ubírá na celkovém dojmu z filmu. Ale vizuální zpracování je na zdejší poměry velkolepé, a proto nakonec přihazuji i tu poslední hvězdu.
500 dní so Summer (2009)
Herecké obsazení sympatické, zfilmované to bylo s důvtipem, nebylo to přeslazené, prostě velmi pěkná romantická komedie. Můžu jen doporučit. :-)