Obľúbené seriály (8)
Black Books (2000)
Po celú dobu čo chodím po tomto svete som nenašiel a nevidel lepší seriál ako tento. Tento humor sa nemusí každému zdať "vtipný", no práve preto je seriál určený ľuďom vyznávajúcim absurdný, inteligentný a suchý anglický humor. Všetky 3 série som pozrel za necelé dva dni a dokážem ho pozerať znova, znova a znova. TOP!
Fargo (2014)
Narcos (2015)
1. séria: 462% 2. séria: 893 %
Simpsonovci (1989)
One Punch Man (2015)
Pirát divoký Jack (1998)
Priatelia (1994)
Stranger Things (2016)
Tentokrát dám trošku sofistikovanejšiu recezniu: "Napätý jak guma v trenkách". 95% bro