Obľúbené filmy (10)
Čistá duša (2001)
Russell Crowe a jeho umelečno ma vždy dostane. Neviem, či existuje herec, ktorý dokáže tak dobre zahrať a vyjadriť aktuálne citové rozpoloženie svojej postavy. Tento film by mal každý vidieť. Ako jedným slovom opísať tento film? ... Dokonalosť.
Zelená míľa (1999)
Sicario: Nájomný zabijak (2015)
Filmový orgazmus.
Osem hrozných (2015)
Ani neviem ako tie skoro 3 hodiny ubehli. Bavil som sa od začiatku do konca. Pre mňa zatiaľ NAJ Tarantinov film. Výborne spracované, sám som "hral" hru o odhaľovaní zločinca. Geniálne, tlieskam.
Divoké historky (2014)
Bravó, bravó a ešte raz bravó. Tento film na 110% ukojil moju potrebu po dobrom a kvalitnom filme. Od prvej minúty je Vaša myseľ plne koncentrovaná na jednotlivé príbehy a tak su tu nedočkáte toho klasického hluchého miesta vo filme. Keby môžem, dám viac *.
Whiplash (2014)
Jeden z ďalších dôkazov, že talent sám o sebe neznamená nič a o opaku ma nik nepresvedčí. Hard work je hard work a to sa oklamať nedá. Simmonsove šialené psychopatické autoritatívne vojenské správanie malo za cieľ dostať z človeka všetko to, čo v sebe ešte nenašiel. Najskôr som si myslel, že má všetko vopred premyslené, ku koncu to bol obyčajný zdochliak , aby som si nakoniec po neskutočnom sóle uvedomil, že to asi naozaj s tým chalaniskom myslel dobre. Nebyť Simmonsa, tak ma ten film asi až tak veľmi neodrovná, jeho výkon bol grandiózny, k čomu skvele zapadol Teller a film si zaslúži za všetkých 107 minút plnú pecku.
Nedotknuteľní (2011)
Do podrobna zvládnutý film, ktorý svojou hĺbkou, dobrým spracovaním, odkazom a silnou myšlienkou Vás dlho nenechá chladnými. Skvelý príbeh o dvoch rozdielnych ľuďoch, ktorí si vytvoria medzi sebou silné puto. Vycibrený dej, ktorý nasajete a nebudete mať pocit, že pozeráte presladený americký biják plný klišé, otrepaných vzorov a šablón. Perfektne zvládnuté. Po pozretí filmu zostane dobrý príjemný pocit a na tento filme nazabudnete.
John Wick (2014)
Akčná pecka, ktorá ma ani jednu minútu nenudila a počas celého filmu som len čaka komu zasa John odstrelí hlavu. Všetci vedia kto je John Wick a čo pre nich jeho návrat bude znamenať. Pre mňa určite naj akčný film roka 2014.
Misery nechce zomrieť (1990)
Gladiátor (2000)
Tu nieje o čom. 5/5 Crowe a Phoenix pozdvihli tento film na úplne inú úroveň. Prvotriedny kúsok!