Recenzie (198)
The Suicide Squad: Samovražedná misia (2021)
Musím to porovnat s deadpoolom. Ten bol zároveň najlepsia komedia za poslednych 10rokov. Tu som sa vela nenasmial. Samozrejme hlášky boli ale … inak slušná zábava to Urcite an
Black Widow (2021)
tatínek byl vtipnej
Rýchlo a zbesilo 9 (2021)
Išiel som na film zo série fast and furious a dostal som film zo serie fast and furious. Každý kto čakal niečo iné bol naivný. Ak sa Vám páčili časti 7 a 8 bude sa páčiť aj 10ka. Ak vás rozčuľuje popieranie fyzikálnych zákonov tak neodporuca
Hellboy: Kráľovná krvi (2019)
Neviem či to súvisí s tým že som koli pandemii nechodil do koná pozeral dookola veci ktoré som videl ale nový hellboy bol príjemným spestreni
Armáda mrtvých (2021)
No som velký fanusik zombie filmov ale nieco mi tu chybalo. Nemozem si pomoct ale niektore ovela lacnejsie a menej zname zombie filmy ma zaujali viac. Keby to nebol zombie film dam tomu 3*
Zoolander 2 (2016)
Neviem či to bolo tým ze som predtym vypol dva filmy a v telke nebolo nic normalnejsie ale slušně som sa bavil. Je to sice 50 na 50 traposina a podařený vtip ale bavil som sa
Osamelý jazdec (2013)
Aaale príjemná píčovinka na sychravé popoludnie
Stratené mesto (2008) (TV film)
v ramci TV filmov za 3
Piráti Karibiku: Salazarova pomsta (2017)
No. Som velmi milo prekvapeny. a podla mna druha najlepsia cast z piratov.
Pobrežná hliadka (2017)
Aaaale no. Viem ze v dnesnej dobe internetoveho porna by baywatcherky v plavkach nemali dovod dobreho hodnotenia. Ale pozeralo sa na to dobre a za scenu s vtakom v pitevni dam tie 4*