Recenzie (35)
Flash (2023)
Co si vzpomínám, tak tenhle film nebo táhle myšlenka v cestovaní v Multivers, měla být dřív od DC než Marvel. Pak přišel zvrat v odkládaní, a přetáčení, problémový Miller atd. Film jako takhle funguje krásně, a je to svěží komedie a film má spoustu krásných nápadů a okamžiků, která vám vyklouzlý úsměv na tváři. Film dolů sráží nehorázné hnusný efekty, nevím zda to tak udělali schválně, ale je to odporný to CGI... I přesto film oceňuji, když víme za jakých okolností vznikl. 8/10.
Thor: Láska a hrom (2022)
BALE to zachránil...
Peacemaker (2022) (seriál)
5 hvězdiček už jen za intro.
Batman (2022)
Bat and Cat
Free Guy (2021)
To jses posral :-D
Matrix Resurrections (2021)
Scenář se mi vcelku libíl, ale to jak to bylo natočený je katastrofa...Vizuál opravdu šilený na tuhle dobu.
Perníkový tatko (2008) (seriál)
1,2,3,4 série je famozni podívaná 100% , brilantní . Tak si budu pamatovat The Breaking Bad. 5 série je nejsmutnejsi dílo jaký kdy bylo natočeno , neuvěřitelný zvraty . Některé postavy měli si zasloužily lepsi konec. Každopádně 5 hvězd je zaslouzenych!
Umbrella Academy (2019) (seriál)
SoundTrack a Klaus jsou TOP!
Černé zrcadlo - Krokodýl (2017) (epizóda)
Tak to jsem nečekal..Drsný díl.
Bajkeri (2017)
Pavel Nečas!