Recenzie (318)
Shang-Chi: Legenda o desiatich prsteňoch (2021)
Tak musím říct, že mě to velice příjemně překvapilo. Nevyhledávám asijské filmy, a tohle jsem koukla jen abych měla komplet Marvel filmotéku a pecka. Po druhé půlce se to rozjede co se triků týče, za sebe jsem byla spoko s různýma "zvířátkama". Hlavně drak, u toho se mi až zatajil dech. Obsazení se mi také líbilo, ač asijské herce neznám, neměla jsem problém. Osobně jsem hodně fixovaná na původní postavy a tady mi novej origin přišel k duhu. Rozhodně bych tu čekala lepší hodnocení.
Siedmy deň (2021)
Proč? Proč se musí točit takovéto srágory. Vcelku dobré obsazení, ale to je tak všechno. Napínavé ani trochu, spíš smát se mi chtělo. Někdo psal, co tam dělal Pearce, ale co tam, do psí řitě, dělal Lang😂?
Síla psa (2021)
Váhala jsem mezi 3 a 4. Nakonec ubírám, ta první půlka mě vcelku nudila. Western jsem snad ani nečekala, je to vcelku hutné, drhnoucí psycho se skvělými hereckými výkony. Jen pořád čekáte a čekáte, že se někde něco zbortí a pořád nic...
Spider-Man: Bez domova (2021)
Může obsahovat SPOILERY😁 Tak nakonec jsem byla ráda, že ke mně prosákly nějaké spoilery a díky tomu jsem si stihla nakoukat předešlé Spidermany, jinak bych v tom měla asi guláš😁 Jinak jsem čerstvý MCU fanda, takže toto byla moje první Marvelovka v kině, takže jsem totálně spokojena. Ze začátkumá film takový pomalejší rozjezd, ale jak se objeví Strange, je to pecka. Má to vše, co fanoušek chce, humor, akci, napětí, emoce a velkou nostalgii, jak se postupně objevují všechny postavy. Věřím, že někdo kdo byl v kině už na Tobeyho Spideym musel mít slušnou husinu👍. Za mě top byl Molina a samozřejmě Dafoe, ten by nezklamal snad ani v reklamě na pivo😁
Venom 2: Carnage prichádza (2021)
V jedničce alespoň ten Hardy měl trošku prostor, i když mě to taky nějak nenadchlo...tady dvojka ta už mě nebaví celá. Jedinej teda Woodyho venom je animačně "hezčí". Nrvím, ale Marvel u mě asi skončil Endgame...
K2 vlastní cestou (2020)
Komplexně ten příběh je super, neodsuzuju jí...že to dala i když má děti. Kupa těch, co jí za to nadává vlastně s těma děckama taky nejsou...a hlavně je to její věc. Co mě zklamalo, je ta režie...děs běs.
Nejhledanější zločinci světa - Matteo Messina Denaro: Poslední kmotr sicilské Cosa Nostry (2020) (epizóda)
A teď už Matteo sedí...btw.: skvělý náhled na současnou mafii je v seriálu Gomora.
Rodičia - No Sleep (2020) (epizóda)
Děti nemám, takže jsem myslela, že mě to nezabaví. Ale když se řešilo, že rodiče dali vnuka spát, hned mi vyběhla scéna u nás se synovcem :-D Takže jo, ale trošku víc vulgarit než bych u dětí čekala...
Avengers: Endgame (2019)
Na konci jsem řvala jak malá čudla😁 Nejlepší zakončení (až na ty úmrtí), člověku šel až mráz po zádech. A na 1000% se mi vyplatilo, pustit si všechny Marvelovky a pěkně popořadě...jinak bych byla pěkně v loji.
Gomora - Träume sind nichts für uns (2019) (epizóda)
Epic final...věděla jsem, že Genny je boss. A Ciro mi vůbec nechyběl...