Recenzie (57)
Bobule (2008)
"pokus" ukázat Moravu (bohužel jen špatný pokus), příjemné dívání na Terezu Voříškovou a krása Pálavy. Čekala jsem od toho víc. Jako holka z jižní Moravy jsem se mnohdy cítila trochu dotčená zobrazením poněkud přihlouplých vidláckých Moraváků a vlastně celé Moravy, jak je ale v našich filmech zvykem. Nicméně jinak je to příjemný odlehčený film, při kterém se člověk už jen těší na burčákovou sezonu :-)
Nepríjemná pravda (2006)
V mnoha ohledech strašlivě nadnesené kecy Gora, který se svým tisícovým životním stylem toho dělá pro planetu asi tolik, jako bezdomovec na Čáře, ale splnilo to svůj účel - lidi potřebují přehnaná fakta, aby si uvědomili, že je něco špatně, proto tyto hvězdičky, ne pro Gora ani jeho dokument
Velká voda (2004)
První ze dvou filmů, kdy celé kino v klidu sedí a jen já jediná brečím. Proč? Z lítosti k dětem? Ze zhusení ideologií? Z ponurosti celého příběhu? Ano, to by asi bylo logické. Nicméně ne, depresivní atmosféra celého filmu mě dostala ve chvíli, kdy umřelo koťátko...
Smrť na Níle (1978)
Dokonalá knížka, skvělý film... ale chybí mi tam Suchet.
Jana z Arku (1999) (TV film)
Můj první film, který mě rozplakal... napodruhé
Pokémon (1997) (seriál)
Když jsem byla malá, jasně, že jsem to sledovala... Čím starší, tím míň se mi to líbilo, ale ono to je určeno dětem (ačkoli sbírání pokémonů mě bavilo víc, než ten seriál)
Môj miláčik ráže 6,65 (2004)
Musela jsem tu jednu hvězdičku přidat za báječný soundtrack! (A taky mě vůbec nefascinují zbraně...)