Recenzie (1 862)
Madame Web (2024)
Panímáma Síťová nudná až k posrání.
Ahsoka - Časť prvá: Majster a učnica (2023) (epizóda)
konečně zase pořádný starvorsy
Barbie (2023)
těšil jsem se na odlehčenou prdel Robíkovic Magorky a dostal hnusnou feministickou propagandu
Blue Beetle (2023)
Ošklifka Bety a Modrý Hovnivál. Boha to byla ale pičovina tak pro 3.letý haranty
Evil Dead: Vzostup zla (2023)
další zbytečný remákrýbůk pro multikulturní uchyláci. Zůstávám věrný původní trilogii.
Hovor so mnou! (2023)
jee, to bela zase nuda plná citečků...
Indiana Jones a Nástroj osudu (2023)
děda Fordovic už bičíkem nepráska, hnusná nesympatická žirafa a typický cigoš kerý ukradne na co příde. Přeplácaná stopáž která mě nudila a v kině bych to určitě nedal a v půlce odešel.
Infinity Pool (2023)
mnooo, pěkná práce... furt říkám že drogy jsou špatné.
Jej telo (2023)
nudný tv životopisný film. Lepší je si pustit originál Leu
John Wick 4 (2023)
natahovaný, furt to samý. V kině bych to nedal. Mělo to bejt o hodinu kratší, takhle se to vleče jak sopel a nic novýho se vlastně ani nestane. 2,5 hvězdy z milosti.