Posledné recenzie (57)
Delegace (2023)
Klidně bych si s touhle partou ještě jeden výlet dal. Jen by si konečně mohli vyříkat ten nekonečný vztahový řetěz a užít si více… béžové.
Mamacruz (2023)
Celé se to dlouho profiluje jako komedie, perfektně to jako komedie funguje, chytře, laskavě… a pak vás to na konci úplně rozbombí. Více takových filmů na filmovce a v distribuci!
Umelohmotné nebo (2023)
Maďarské Last of Us / Horizon Zero Dawn z Wishe. Ten námět je naprosto fantastický a kdyby se ho ujalo HBO a udělalo z toho šestidílnou minisérii za 300 míčů, byl by to instantní hit. Takhle vzniklo cosi, co se snaží kombinovat low-poly modely z Unity storu s kreslenou 12fps grafikou a výsledek bych se nebál nazvat odpudivým. V traileru ovšem tyhle sekvence, kterých je 80 % filmu, neuvidíte. Bizarní je také konec, který je zcela v rozporu s dosavadním děním a motivacemi postav.