Recenzie (245)
Sunshine (2007)
Po dlouhé době klasické a dobré scifi které mě nadchnulo tak, že jsem se na něj podíval i dvakrát:)
Transformers (2007)
Rozhodoval jsem se mezi třemi nebo čtyřmi hvězdičkami... ale nakonec jsem podlehl a dal čtyři. Po efektní stránce filmu nelze nic vytknout ale dějově mi Transformers přijdou hodně infantilní a průhlední.Opravdu je až s podivem jak se s dnešní technikou dá natočit film opravdu o čemkoli a tak aby člověk při podívané na akční grafické orgie neměl čas moc přemýšlet že je to vlastně celé nesmysl :)
Sedem (1995)
Nejlepší krimi co jsem kdy viděl... Dokonce jsem na tom byl i v kině svého času a maximální zážitek.
Vec (1982)
Výborný horor skvělá atmosféra napětí a hudba... Plnej počet.
Terminátor (1984)
Absolutní klasika mého mládí které neztratila NIC ze své slávy nápadu myšlenky a atmosféry.