Recenzie (129)
Mad Max: Zbesilá cesta (2015)
Jako akce dobrá, umístění zajímavé, ale stejně nevím co na tom všichni vidí. Bude zajímavé to srovnat s Melem.
Strach a hnus v Las Vegas (1998)
Věřím, že vidět to na velkém plátně v plném rozlišení, tak je to o stupeň lepší prožitek.
Vyšehrad (2016) (seriál)
Něco tak odporného snad ještě nevzniklo
Prometheus (2012)
Moc pěkná a klidná komedie
Všemocný (2011)
Dá se na to koukat, není to nijak překvapivé, má to takové smysluplně slabší chvilky, když se snaží vysvětlovat jak funguje ten lék a mozek, ale za to může spíše ten sci-fi žánr. Akční sekvence jsou příjemně zpracované. Hudební podtext nijak nenadchl ani neurazil. Každopádně jako nenáročný akčňák před spaním bych to doporučil, není to nijak hloupé ani přehnané.
RoboCop (1987)
Jak já miluji staré dabingy. "Jo, víš pro kluka je modelové chování důležitý"
Kocúr Bob (2016)
Příjemný film, který sice ničím nepřekvapí, ale potěší. A hlavně ... kocour.
Inšpektor Gadget (1999)
Hodnocení úměrné mému věku v době vydání.
Posledný skaut (1991)
Jen škoda, že si všechny tyhle hlášky nezapamatuji.
Rogue One: A Star Wars Story (2016)
No, tak jsem zatlačil jednu mužskou slzu