Posledné recenzie (150)
Ja, Olga Hepnarová (2016)
Dobře natočené i herecke výkony se mi líbily. Není to vůbec špatný, ale prostě.. na takove filmy musíte mít střevo. Jsem rád, že jsem ho viděl, ale podruhé už nemusím.
Hľadá sa Dory (2016)
Ach.. ta nostalgie na začátku filmu mě přímo pohltila. Moc se mi líbilo, že se neopouštělo od stanoveného obrazu i vtipu, leč trochu víc vtipu by rozhodně neuškodilo. Celkově ale z toho nešlo nemít dobrý pocit.
X-Men: Apokalypsa (2016)
Musím říct, že to byl snad nejnudnější film o X-menech. Nemyslím tím, že to bylo špatný, ale vždy jsem měl za to, tahle série je o akci. Jo, i v tomhle snímku je akce celkem dost, ale celé je to postavené hlavně na mluvení, což jsem hlavně první polovinu filmu nemohl skousnout. Já jen doufám, že tvůrci s tímhle nebyli spokojeni na 100% a další pokračování se vrátí do starých kolejí.