Recenzie (151)
Vzteklina (2018) (seriál)
Pro mě velké zklamání. Moc si nedovedu představit, že by někde nebyli psi očkovaní proti vzteklině. Důvod k vraždám mě taky nepřesvědčila a to provedení spíše ze žánru sci-fi. Vraha jsem odhadla někdy ve druhém díle a poslední díl byl pro mě téměř nekoukatelný.
Na doraz (2017)
Nedalo se na to dívat. Přetáčela jsem scény, kdy se neustále jezdilo autem. Policie nevyřešila nic. A zřejmě není ani zapotřebí, Halle Barry vše zvládne bez problémů sama.
Dáma a Král - Návrat Krále (2017) (epizóda)
Nebylo to špatné, ale některé scény nebyly prostě to pravé ořechové.
Polda - Páté přikázání (2017) (epizóda)
Každý týden čekám na sobotu, abych se večer mohla pobavit u Poldy. Matásek a Orozovič jsou bezva dvojka.
Modrý kód - List z Ruska (2017) (epizóda)
Koho nedojme závěr?
Modrý kód - Samé dobré správy (2017) (epizóda)
Moc hezký díl, který dojme
Polda - Lovci pokladů (2017) (epizóda)
U tohoto dílu jsem se asi pobavila nejvíc. Ani nevadí, že vraha odhalíte hned, jak ho uvidíte, Orozovič je komediální talent a zde se mi líbil i víc než Matásek.
Modrý kód - Koniec dobrý, všetko dobré (2017) (epizóda)
Pokud se mám dívat na soudce A.K. nebo na Modrý kód. Volím Primu. Myslím, že druhá série je mnohem lepší než první.
Život a doba soudce A. K. - Plán (2017) (epizóda)
Tento díl mě velmi zklamal, zbytečně dlouhý úvod k naplánované vraždě. Kdyby soudce A. K. odsuzoval Kramného nebo i jiné vrahy, kde jsou pochybnosti, všechny by osvobodil. Doufám, že moc takových soudců není.
Život a doba soudce A. K. - Bílý svině (2017) (epizóda)
Druhá řada je horší než první a ukazuje to i tento díl. Připomíná mi to dost "Soudkyni Barbaru", chybí více detailů, proč byl daný člověk osvobozen a proč byl odsouzen. Zbytečně moc se plýtvá na soukromí advokáta. Nepřesvědčivé výkony herců.